Fall 2013


 Ove jeseni tamna sminka preovladava, pa sam resila da stavim tamni karmin i naglasim oci. Do sada nikad nisam imala priliku da isprobam ovakav make up.Malo uhodavanje pred jesen :).Sto se tice ociju preovladava bakarna boja, siva, glittery eyes ..Sto se tice karmina to su crveni, boja vina, braonkasti, tamno ljubicasti, uglavnom tamniji tonovi.
Odabrala sam ovu essence paleticu jer sadrzi braonkaste i krem nijanse koje inace cesto kostistim, medjutim tamnije karmine sam uvek izbegavala, uglavnom su to bile neke neutralne boje, ali ne i sada. Ove jeseni planiram da ekperimentisem :D
 Evo i nekih predloga :







 






Ovako sam ja to zamislila :)
Sa blicem



Bez blica





U ovom postu sam koristila sledece proizvode:
Lice:
1. Puder maybelline affinitone 16 vanilla rose
2. Golden rose korekor 04
3.Golden rose eyebrow pencil 103
4.Rumenio deborah - 58 paprika
5.Puder u kamenu max factor - creme puff
Oci:
1.Essence quattro eyeshadow 05
2.oriflame senka u prahu - pearly white 
3.. Rimmel gel eyeliner - black 001
4. kost kajal pencil 52
5. Max Factor 2000 calorie
Usne:
Technic karmin - Ne pise broj



Da li pratite trendove i da li cete praktikovati sminkanje tamnijim bojama ove jeseni? :)) :*


Unique by M

3 коментара: